20 februari 2008

Målardag igen!!!


Jag har gift om mig med penseln och målarburken. Jag tror min man tycker det snart.

Idag kom jag på att jag hade ju faktiskt lampor som var träfärgade, nu är de inte det längre.Hihi

Jag har så mycket inrednings-ideér just nu så det är inte klokt. Jag har pysslat i köket och hallen idag också, man kommer alltid på nåt nytt. Jag har länge letat efter en kökssoffa, men när jag hittar en så har den antingen hunnit bli såld eller så tillåter inte ekonomin just då. Igår hittade jag precis en sån som jag har letat efter, men tyvärr så hade den hunnit bli såld. Jag säger bara **###"""%()&??.....

Så nu ger jag upp och flyttar in mitt vitrinskåp i köket istället så att det inte känns så tomt.

För att fylla ut i vardagsrummet så tänkte jag göra en läshörna med en Tullsta fåtölj(vit), tavellister med inredningsböcker på och lite mysiga kuddar. Imorgon ska jag sy kuddar (om mina barn inte slåss), de har tröttnat på varandra redan. Kramar Hanna

1 kommentar:

Hannis sa...

Fasligt vad du är kreativ=))Fint!
Och nygift..Man får ju gratulera=))
Jag vet, köksoffor är ommöjliga att få tag på.
Letar i vild förtvivlan!
Kram Hannis