28 februari 2008

Panik!!!

Hej därute! Jag ligger i sängen med migrän, åkte ambulans igår och tillbringade dagen på akuten. Den snälla doktorn tog en massa prover, ekg, blodtryck . Sköterskorna var underbara fastän det var proppat med folk överallt. Jag har haft migrän sen jag var 9 år men när jag väntade sista pojken så blev den värre. Jag får nu yrsel, domningar, synbortfall och huvudvärk. Till på det så har jag panikångest vilket inte går ihop så bra. Så igår morse efter att jag lämnat barnen så fick jag yrselattacker som inte ville ge med sig. Efter alla prover så fick jag veta att allt var bra, med andra ord så dör jag inte just nu(även om jag själv tror det 10 ggr om dagen).
Nu vill jag bara bl bra igen så jag kan njuta av solen och pyssla lite hemma. Ha det gott! Kram Hanna

3 kommentarer:

Stina sa...

Usch ja. Det där eländet har jag med.
Ta hand om dig gumman. Jag är också väldigt svår att ta död på. Puss

Jes/Vita villa vila sa...

Stackars stackars dig! Krya på dig massor och ta det lugnt! ♥

Kram Jes

Hannis sa...

Men fy,vad jobbigt det låter!
Hoppas du kryar på dig snart och får ha en bra helg/
Kram Hannis