09 mars 2008

Tur!

Har man tur eller? Jag har länge letat efter en kökssoffa, självklart ska det ju vara en speciell sådan. När jag sett på Blocket så har jag inte haft möjlighet att köpa den eller så har den varit såld. Så igår gav jag upp och flyttade in mitt vitrinskåp i köket, inte lika bra som om det skulle stått en soffa där, men men. Idag ringer min pappa och säger att han och hans fru ska köpa nya köksmöbler om en månad och då kan vi få deras kökssoffa. VA!!! Den har jag velat haft länge men de har inte velat sälja den. Och nu ska jag FÅ den. JIPPI!
Med andra ord så får jag släpa in mitt vitrinskåp i vardagsrummet igen, vilket min man inte har nåt emot. Då slipper han åka och hämta nån stor bökig fåtölj som jag hittat på Blocket.
Imorgon är det jobb igen, men först ska min 7-åring till tandhygienisten och räkna tänder.
Kram på er Hanna

4 kommentarer:

Hannis sa...

Vilken turbrutta!!
Kul med kökssoffan!
Ska bli kul att se sen.

Du, jag har beställt ett växthus jag me=))

Kram

Lilla Blanka sa...

Vilken tur, vad kul, hoppas vi får se den på bloggen sen ;)
Åh det där lilla miniväxthuset är ju jättegulligt!
Kram
Mia

Hannis sa...

Nu är bordet på plats!!
Äntligen!
Kramkram Hannis

www.nestorforlag.se sa...

Grattis till din nya soffa och ditt nya jobb! Kram Jessica