06 november 2008

Lite julpynt


Igår var jag in en snabbis på Village, de ligger farligt nära mitt jobb. Vi delar nämligen innergård.Men iallafall där köpte jag lite julpynt och annat bra.
Jag köpte röda adventssiffror, en lång filt-girlang med bokstäverna GOD JUL, granris(fuskisar), och så blev det små filtunderlägg som ska ligga på pojkarnas skrivbord där det ska stå pennburkar. Bilder på det kommer när jag tagit mig igenom lego-städerna och kommit fram till skrivbordet. Imorrn ska jag ev. gå på stan med min syster, sen på kvällen ska vi överraska våra barn med att åka till Globen och titta på Monster-truckar. Hihi, jisses vad dom kommer bli glada! Ha det gott/ Hanna

1 kommentar:

Hannis sa...

Vad du är duktig!!
Skitsnyggt målat på jutetyget!

Förstår att du inte kunde låta bli att shoppa!
Jag sitter på mina händer just nu för att låta bli!

Kramen Hannis