17 januari 2009

Mer Panduro!





Så kommer lite mer vår-inspiration från Panduro. De har utökat sitt marina sortiment och har mycket fint nu, det mesta i den vita shabby-stilen som man sen själv kan fixa till om man så önskar. De har ett nytt sortiment som heter Wall deco, där hittar man bland annat den fina bilden med händer. Är väldigt sugen på att sätta den i vardagsrummet ovanför soffan men den är 210 cm lång, priset är helt överkomligt nämligen 349 kr. Så jag fortsätter fundera lite till så får vi se vad jag bestämmer mig för. Nu ska jag fika med mina gulliga killar och min make. Kramis

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Jag är väldigt sugen på att ha händerna som fondvägg ovanför sänggaveln. Tänkte göra slag i saken att hitta en bred gammal dörr att måla i vitt och ha som sänggavel.