22 januari 2009

Min andra award!


Nu har jag fått min andra award av Hannis(hannishem)! Åh, puss å kram på dej! Jag blir så lycklig.. Imorrn ska jag göra nåt som jag längtat efter länge , jag ska gå och förlänga mina naglar. Yes, Yes! Har en gammal jobbarkompis som även jobbar med att göra naglar. Så nu ska det äntligen bli av.

Nu tillbaka till awarden;
*Du ska skicka den vidare till 7 stycken.
*Ange vem du fått den av.
*Länka till denna persons blogg.
*Skriv en kommentar hos dem som fått awarden.


Jag ger denna award vidare till
*Min storasyster
*Annas hjärtan
*Country dreams
*Lantlif
*Hemma på landet
*Sjöboden
*Humlebacken


Syns imorrn kramis!

6 kommentarer:

Stina sa...

Tack så mycket goa vännen!:-)
Stor kram från mig. Stina:-)

www.nestorforlag.se sa...

Tack för utmärkelsen, vad fina grejer från panduro du visar. Får väl ta och åka dit någon dag om plånboken tillåter. Kram.

Annas hjärtan sa...

Tack, vad du är gullig! Blir så glad! Ha en bra kväll, kram!

Sjöboden sa...

Hej! Tack snälla söta för awarden! Blev jätteglad!! Nu ska jag kika runt inne hos dig :-D

Kram C

Anonym sa...

Tack, det var rart av dig!
kram

Vita små hjärtan sa...

Tack för titten hos mig.... Kul! Kram