18 februari 2009

Imorrn lite shopping


I morgon ska jag och pojkarna först till barnhabiliteringen och sen bär det av ner på stan och Myrra. Ska köpa det fina magasinet Jeanne dárc och titta om det finns lite fint pynt. Sen sak vi leta efter tallriks-upphängning. Tänkte sätta upp de fina tallrikarna på väggen i köket. Och så ska jag köpa vadd till hjärtana som jag ska sy.
På fredag ska jag baka och pyssla för på lördag ska 11-åringen äntligen få ha sitt kalas, är ju nästan 3 veckor sen han fyllde år. På fredag kväll ska jag klippa mig ,ska lura med 8-åringen också. Han kan snart ha pippi-flätor. Men han är så himlans envis. Men den här gången ska mamma vinna!
Idag ringde en gammal arbetsgivare och frågade om jag kunde jobba lite, det var efterlängtat kan jag säga. Ska börja plugga i mitten av mars men lite jobb hinner man också med. Så då kan jag stå på jobbet och dregla över alla nya fina barnvagnar. Fast nån ny får jag inte när vi ska ha en till, jag har redan tingat min kompis vagn. Det är en grå/svart Teutonia Fun så jag är så nöjd. Det är en jättefin vagn.
Nej, nu ska jag väl umgås med mannen och titta på film.
Kramis Hanna

2 kommentarer:

Hannis sa...

Hanna!!
Fattar jag det rätt??
Är du med bebbe???
Börja plugga??
Shit vilken fart du har!

Kram Hannis

Lantliga drömmar sa...

Jag blev lika förvånad jag, visste inte att du redan hade bulle i ugnen! Eller har vi läst fel? Ha,ha magasinet Jeanne....har jag typ läst sönder! Maken läser om vildsvin och jag drömmer om mitt hus jag typ aldrig får.