22 september 2009

Kryckor , 10000 gäster

Hej på er alla därute. Ja ,då har jag äntligen kommit upp i mina 10000 besökare. Wow, det trodde jag aldrig när jag började. Inte lilla jag med min tråkiga blogg. Men nu är vi där. Jag har ju utlovat en utlottning också och den kommer snart. Just nu har jag en son som tar lite extra tid för han måste ha hjälp med både det ena och det andra. Han skulle BARA hoppa från en klätterställning 2 m upp och stukade då naturligtvis sin fot ganska rejält. Så det är kryckor som gäller här hemma nu. Och de ligger i vägen för mina fötter hela tiden känns det som. Men det viktiga är att han blir bra. Så jag kommer tillbaka med utlottingen snart. Kramis på er alla i cyberrymden

5 kommentarer:

LjuvligtLantligt sa...

Grattis o Aj!

Vad kul att du har nått upp till 1000 st!! *längtar* Men inte kul med din sons fot,fast det kunde iofs varit värre..

Ha en bra kväll.

Kram G.

LjuvligtLantligt sa...

Shit..glömde en nolla 10 000 ska det vara o inget annat! :)

Kram G.

LjuvligtLantligt sa...

Hej igen Hannah.
Dom små hyllorna som du undrade över är otroligt nog IKEA-hyllor. Vill du kolla på dem på IKEA s sida så gå in på kök o välj sedan "köksöar" så finns de där i 2 olika storlekar. Visst är dom söta! Väldigt praktiska oxå med krokar undertill :)

Kram G.

Lantliga drömmar sa...

Kul med 10 000, det kan inte jag skryta med. Men jag är ganska stolt över 7300 på 1 år. Hallå ? att så många skulle kolla in hos mig som ofta har galna inlägg hi,hi. Syster

Tessan sa...

Hej Hanna! Hittade din blogg via din syster och tycker inte alls den är tråkig! Vädigt fina bilder och du ska vara riktigt nöjd med att ha så många besökare.

kram tessan