22 januari 2010

Ännu en fullspäckad helg

God eftermiddag på er all bloggisar. Här är det stiltje på bloggfronten, har liksom inte haft nån inspiration till nåt.
Men det ska vi nog kunna ändra på tänkte lägga in lite i foton under helgen på vardagsrummet. Under nästa vecka kommer också bilder på sönernas finfina rum. Vi byggde sängar till dom i helgen som var. Vi köpte Ikeas köksskåp i väggmodell och byggde sängarna uppepå. Det blev sååå fint men vi ska köpa till 2 skåp . Sen fick min 9-åring en fin vit garderob av min lillasyster. Snälla syster!!
Till den ska det bara köpas två hyllplan.

I helgen blir det fullt upp, imorrn har 9-åringen Öppet hus i skolan och efter det ska vi på två kalas och sen på bio för att se Göta Kanal 3.
Imorrn fyller min guddotter 19 år, jisses va gammal jag blivit. Och sen så har min plast-svärmor fyllt år i veckan. Så det ska inhandlas presenter också. På söndag ska vi ta en lugn dag med skridsko-åkning, korvgrillning och mycket varm choklad ute vid Fjällnora strax utanför Uppsala.

Nu vill sonen ha datatn så det är väl lika bra att jag slutar. Kram på er

1 kommentar:

Tessie sa...

Hej!

Om ni åker en tur efter den plogade banan runt sjön så åker ni i det närmaste förbi vårt hus. Vi bor på andra sidan sjön från Fjällnora sett så vi åker en hel del skridskor nere på sjön :-)

Ska bli jätte kul att se bilderna från alla dina pågående projekt!!!

Kram Torparfrun