19 februari 2010

Dagens fynd!






Har redan hunnit att shoppa idag, det ni. Skulle BARA handla till bakningen men sen såg jag den ursöta lilla plåtburken . Den ska faktiskt få vara i köket, då har man den lätt tillhands med plåster, bandage och lite annat. Dock inga mediciner för de vill jag ha inlåsta.
Sen slank det ner två buketter vita fina tulpaner och två stycken finfina Primula.
Så om jag drar för gardinerna och tittar på mina fina blommor så kan jag låtsas att det är vår nu, eller hur!
Plåtlådan hittar ni på Ica Kvantum, finns i två storlekar. Detta är den lilla och kostar 89kr. Den större tror jag kostade 129 kr. Tror det blir en till stugan också för där används det mycket plåster. Då måste vi ju ha dom lätt tillgängliga.
Har gjort fler skyltar också som väntar på vit färg.
Om ni ska ut och köra idag så kör försiktigt, här i Uppsala snöar det och blåser. På radion informerar dom ofta och det är många olyckor.
Nej, nu ska jag baka kärleksmums.
Kram på er

4 kommentarer:

Tessie sa...

Såg idag en bil som hade kört upp i en snödriva och in i ett träd på .... luthagsesplanaden!! Undrar allt hur det gick till?!

Fina skyltar du gör!

Kram Torparfrun

Plupps krypin sa...

Ska bli spännande att se skyltarna när de är målade. Jag har stängt i butiken idag, är nog ingen som vill ut i onödan i detta väder.
Söt burk.
Kram mamsen

Happy Doris sa...

Jättefina skyltar du har gjort! Och mysig blogg har du också. Kram ♥

viktoriaK sa...

Vilken fin plåtlåda och skyltarna du gör är så fina...jag köpte stämplarna men jag stämplar på textil...jättekul är det!
Hoppas vädret lugnar ner sig till helgen, för då ska jag besöka min dotter som bor i norrtälje.

Ha det bra!
Kram