22 januari 2011

Lördag


Bild lånad från nätet

Jahaja, då var det helg igen. Veckorna går så fort så snart är man vid påsk och undrar hur detta gick till.
vad har ni haft för er idag då? Själv har jag bara tagit det lugnt. Barnen har varit ute och lekt , gjort av med lite energi men dom ska fylla på med lite socker snart.

Imorrn ska jag bygga sänggavel, är så trött på att vi inte har nån. Satt igår och letade genom hela internet kändes det som och hittade några fina . Nu gäller det bara att jag bestämmer mej för vilken utav alla det ska bli. Vill inte ha nån för prålig utan mer som den på bilden eller helt enkelt en av råspont målad i vitt.
Den på bilden är supersnygg men eftersom vi har en chokladbrun vägg så tror jag det blir snyggare med en vit säng.
Nu ska jag ta och kika in hos er andra!
Kram på er

3 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Tack för söt kommentar hos mig, vad gulligt av dig! Lycka till med gavelletandet, det finns mycket snyggt att välja bland!

kram

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vilken härlig blogg!

Ha en trevlig söndag! Kram Maria

A House With A View sa...

Ja tiden går verkligen jättefort!! Vilken fin sänggavel!! Om du kikar in hos mig och klickar på kategorin "tapeter" så ser du en vit variant av den fina sängen du visar på din bild! Jättefina tycker jag!

ha en skön söndagkväll!

Kraaaaaam aka