13 januari 2011

Nya kuddar





Tyckte det behövdes lite vårigt inslag i vardagsrummet så dessa godingar klickade jag hem från HM häromdagen. Blir mycket vitt och natur-färger i vardagsrummet i vår. New England-temat får flytta in i sovrummet igen, i köket har jag inte riktigt bestämt mej, väggarna ska målas vita iallafall och sen vet jag inte mer. återkommer om den saken.

Ja julen har jag städat bort nu, barnen har börjat skolan igen och allt flyter på som vanligt. Har fått tips om ett jobb som jag ska ringa om. Så håll tummarna för mej!!

Kikar nog in imorrn igen med lite bilder på piffandet.

Kram på er alla bloggisar!!

2 kommentarer:

Plupps krypin sa...

Helt rätt den tapeten skulle göra sig bra där.Bilderna på butiken har gubben gömt tror jag, hittar dem inte i datan.
Kram
Mamzen

Tessie sa...

Jag har också den vita kudden, super fin tycker jag!

Jag håller tummarna för dig gällande jobbet. Vad jag läst om dig på FB så tror jag att du skulle passa perfekt ;)

Kram