12 mars 2011

KappAhl Vintage Stories 2011






Nu har KappAhl gjort en ny kollektion av deras Vintage Stories. Jag bara älskar dom kläderna, kommer säkerligen köpa några av dem. Det här är pressbilderna för vårens kläder. Kläderna kommer att vara i butik i april.
Titta och njut!!


Här ska det städas idag och hinnas med en promenad i den sköna solen. Igår var jag ute så mycket i solen så att på kvällen kände jag verkligen hur solen tagit på kinderna, det gillas. Ska få maken att åka och köpa textilfärg så jag kan färga lite gardiner och eventuellt en matta. Barnen tycker inte om att allt är vitt i vardagsrummet för det blir så ljust när solen också lyser. Så jag kan sträcka mej till att ha mörkare gardiner och kanske mattan.
Nu blir det kaffe. Ha det bra alla bloggisar. Kram Hanna

Inga kommentarer: