21 juli 2011

Bröllopsdag!

Idag har maken och jag varit gifta i 10 år, tiden går fort! Vi ska eventuellt ha barnvakt ikväll och gå på restaurang.
Innan dess ska vi såklart fortsätta med huset, nu är det bara lite kvar i köket så är det klart. Tyvärr så måste jag måla om väggarna för jag har förstört dom med grå färg. Vi trodde det skulle bli för mycket vitt om tak, väggar och skåp var vita i närliggande nyanser så vi bestämde att råsponten kunde ju vara svagt grå. SÅÅ fel det blev, ser inte klokt ut. Jag som drömt om i flera år att få ha vit råspont och så målar jag den grå!!! Vilken miss, undrar hur jag tänkte där egentligen.
Men vi målar den vit igen så är allt återställt som vi sa från början.

Kram på er!

Ps. Maken kom precis hem med en bukett 10 röda låånga rosor!!! Ds.

Inga kommentarer: