12 november 2013

Längtan




Ni skulle bara veta vad jag längtar efter julen. Det är en himla tur att alla lådor med julsaker är i ett förråd som vi hyr för annars hade jag nog börjat pynta lite i smyg.
När börjar ni plocka fram pyntet?
Jag tänkte göra det dagarna före advent, tycker jag är lagom. Men kanske inte allt på en gång eller ja det blir intressant att se om jag kan hejda mig själv.

Granen på bilden är min önskegran, hittar aldrig en så fin. Vi har fuskgran då maken är allergisk, men de som ser ut sådär är ju sjukt dyra. Visserligen har man dom ju i flera år men lite saftiga priser är det dock.
Hade en kungsgran ett år i Disneymodell men maken klarade inte den heller.
Vad har ni för gran?


Här är det grått och regningt just nu, humöret är inte det bästa. Mycket som far runt i huvudet på mig, kommande mammografi , en sjuk son, utbildning , extrem trötthet.
Hoppas att det blir positiva resultat och en bra början på nästa år.

Har fortfarande lite bloggtorka, vill så gärna blogga men orken finns inte.

Kram på er alla som fortfarande tittar in här.

Inga kommentarer: