03 februari 2008

Spets & snor?

Hallå därute! Idag får min blogg byta namn till spets & snor, vi har fått influensa. Pojkarna har legat sen i söndags, jag blev sjuk igår. Min man han har nåt super-immunförsvar, han klarar sig alltid lindrigt undan. Influensa borde inte få finnas egentligen, kroppen gör ont som att man haft ett spinningpass. Puh
Nåt som är bra då är att man har en bärbar data, då kan man lugnt ligga i sängen eller soffan och kolla hos alla andra som gör så fina saker. Jag har beställt lite från Panduro, en countrygirl, min vintageängel är snart klar. Det är lte pillrigt kan jag säga, blir ngen skönhet direkt. Men man får väl se till att det är min första, nästa blir nog bättre. Jag har också beställt virkade kaffebröd av Malin (unik-malin). Det blev en vit bakelse och en dammsugare. de tänkte jag ha i min stora glasklocka. Nej, nu ska jag fortsätta titta på Wallander. Kram till alla därute/ Hanna

Inga kommentarer: