09 februari 2008

Stressig lördag


Idag ska vi hinna på två kalas, först hos min mans farmor som fyller 85 år.
Sedan till min mans lillasyster som fyller 18 år. Puh, va det blir jäktigt!
Sen ska jag innan allt det hinna dammsuga och bädda sängar, vilket gör att jag egentligen inte har tid att sitta här. Men det är ganska avkopplande och rogivande att surfa runt i era fina hem.

Just nu är jag inne i en leta-hus period. Jag vet precis vad jag vill och gärna till ett bra pris. Det ska vara ett hus från början av 1900-talet med glasveranda, kakelugnar och vedspis i köket. På tomten ska det finnas äppelträd och bärbuskar. Huset får gärna vara i renoveringsbehov, då jag vill ha det på mitt vis. Det dyker nog upp när man minst anar det. Hoppas det blir snart.


Imorrn ska jag lura ut min man på loppis, det vet han inte än. Hihi

Tårtbilden kommer från dekoreramera.se
Ha en trevlig lördag , syns imorrn. Kram Hanna

Inga kommentarer: