23 mars 2008

Kökssoffan del II


Nu har jag börjat måla min soffa, det tar sin tid men fint blir det. Det är inte klart på långa vägar. Har bara målat invändigt på stommen sen har jag lådan och sofflocket också. Suck, jag vill ju ställa in den i köket nu och sy tyget till dynan och fixa kuddar och sånt. Kuddar till tänkte jag sy i samma tyg som det blir på dynan och så såg jag att Ikea hade virkade kuddfodral. Om de passar annars får de bo i vardagsrummet. Medans färgen torkar tänkte jag städa skafferi och kylskåp, tittade på Rent hus tidigare idag och fick akut bacillskräck när jag såg det hemmet. Nu menar jag inte att det ser ut så hemma hos mig men det är lika bra att städa undan där ändå. Ha en fortsatt trevlig påskhelg så syns vi kanske imorrn, kram Hanna

1 kommentar:

Hannis sa...

Det där kommer att bli kanon!
Vilket jobb du gjort.

Ha en skön dag/Kram Hannis