24 mars 2008

Min Tilda-ängel


Idag har jag gjort klart min första Tilda-ängel som jag köpte för längesen, det var så pillrigt och svårt så jag gav upp. Men nu har färgen till soffan tagit slut så då passade jag på att göra klart. Men den fick inga ben, jag hade inte tålamod till det. För att vara den första jag gör så får jag vara nöjd. Nästa på tur är Tilda-Country. Sen tror jag att det inte är så svårt att göra egna, nu har jag ju mönstret och kan byta tygerna. Kanske en vit? Imorrn ska jag till Rusta och köpa ny färg, sen på kvälen ska jag klippa mig, det behövs. Kram på er/ Hanna

1 kommentar:

Lilla Blanka sa...

Hej Hanna!
Vilken fin Tilda ängel..! De är pilliga, jag har gjort en Tilda kanin och det var bra mycket pilligare än jag trodde :)
Tack för tipset om stol bredvid bordet..! Kanske precis det som saknas..
Kram
mia