17 juni 2008

Gardin och tavlor till farstun

Detta tyg har ljusrosa blommor.
Här ska rosorna vara svagt röda.
Detta tyg är ljusrosa.


Här kommer bilder på tygerna som jag sytt till gardin i stugan och tavlor jag gjort. Till det så blir det ett plåthjärta som jag köpt på Hemtex och en vit hängare med lite shabby-touch. jag har inte bilder på allt så ni får vänta till slutresultatet kommer. Hoppas det blir på söndag, är lite orolig just nu. Har hostat i 1 vecka och varit tvungen att börja med astmamediciner som jag inte behövt på flera år. Just nu är det väldigt jobbigt med andningen. Så då sysselsätter jag mig med att titta in hos er. Många kramar / Hanna

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vilken härlig blogg du har! Måste kika mer!
Kram Petra

Hannis sa...

Men Hanna!
Det där låter inget bra med hostan.
Förstår att det är jobbigt.
Finns inget värre än när andningen blir påverkad.
Hoppas att det går över fort så du får må bra!

Fina tyger!

Drar på semester nu.
Hoppas du och familjen får en bra helg.
Ta hand om dig//Kram Hannis

Unknown sa...

Ville bara önska en glad midsommar! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem