27 juli 2008

Skafferiet




Nu har jag äntligen fått ändan ur vagnen och börjat med skafferiet i stugan. Det är inte klart på långa vägar men en bra början tycker jag.

Tänk vad varmt det är, fast jag är rädd för åskan så skulle det faktiskt vara skönt med det nu. Imorrn går jag in på min sista vecka på jobbet sen blir det 2-3 veckors semester i stugan . Efter det så börjar skolorna igen och jag börjar på mitt nya jobb. JIPPPPPIIII!!!!!!

I fredags var vi till Kolmården med busarna, det var en överaskning. De hade inte aning om vart vi skulle inte förrän vi nästan var framme och de såg den stora skylten med delfiner. Då blev de alldeles överlyckliga. Vi gick i parken hela dagen, åt glass och god mat. Innan det var dags att åka hem tog vi en tur i Safariparken, hjälp, vargarna och björnarna slogs. 2 lejon gick precis framför bilen. I bilen framför oss hade framrutorna nere hela tiden, GALNINGAR!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag/ Hanna

3 kommentarer:

Hannis sa...

Nu är jag mållös igen!
Så snyggt!!
Imponerad av att du ens orkar slita så i den här värmen!

Hallå??!Vadå för nytt jobb?
Blev ju nyfiken ju!
Kram Hannis

Hannis sa...

Men vad roligt med jobbet!!
Stort grattis till dig!

Jättekramen från Hannis

Hannis sa...

God morgon Tjejen.
Här kommer ett litet loppistips:
Röda korset på Danmarksgatan.
Du kanske redan varit där=))

Var där häromdagen och det fanns en hel del gott och blandat,priserna var si så där men en del fint fanns det=))

Kram Hannis