31 augusti 2008

Nya jobbet!

Jaha, så har man jobbat sina 3 första dagar på nya jobbet. Det har varit mycket roligt , arbetskamraterna är trevliga. Eftersom jag tidigare jobbat i butik i samma kedja så kan ju jag kassa och sortiment. Det har underlättat mycket kan jag säga, att slippa behöva fråga om allting.

På hemmafronten har jag alldeles för mycket projekt SAMTIDIGT, sovrummet, köket, vardagsrummet och lite i badrummet. Tänk om man kunde lära sig att göra klart en sak innan man börjar med något nytt men nej inte det. Det är precis som att man är rädd för att glömma bort just DEN smarta ide´n eller DET fina pysslet. Ja jag säger då det, vilket bekymmer man har. När jag är klar med ett projekt så ska ni få se bilder. Hoppas ni haft en lika solig helg som vi i Uppsala/ kram Hanna

3 kommentarer:

Hannis sa...

Hehe,ja ett projekt i taget skulle vara bra.Jag lär mig då aldrig!
Kul att det känns bra med nya jobbet!

Kram Hannis

rosenfröjd sa...

känner igen mig :-)


Kram/
¨M¨

Mjuka sa...

Nej, visst lär man sig aldrig!!
kramkram M