18 december 2008

Mer tid för bloggande

Hej på er därute i det höstliknande decembervädret. Usch, så grått och trist. Jag tror jag packar och flyttar till fjällen. Såg ett stort fint hus i kalix förut det var inte dyrt heller.
Nu mina kära vänner kommer jag att ha mycket tid för mitt bloggande, fick nämligen ett brev idag från mitt jobb där det står att jag är uppsagd pga att jag varit sjuk. Jättekul julklapp! Så här ligger man med uvi som gått upp i njurarna och tycker synd om sej själv. Typiskt när man fyller år på lördag och sen är det julafton.
Idag stod det i tidningen att imorgon (fredag) ska det bli snö över Uppland. ( HÅLL TUMMARNA FÖR EN VIT JUL, HANNIS)
Kram på er alla/ Hanna

2 kommentarer:

Hannis sa...

VA??Har du blivit uppsagd?!
Fy vilken otur!
Stackars dig.

Snö?Just nu regnar det igen..
Visst är det trist.
Grattis till dig i förskott!!
Hoppas att du blir riktigt bortskämd på din dag=))

Kram Hannis

Hannis sa...

Såg nu att du frågat om bebben=))
Allt är bra.
Han är lite liten men pigg i övrigt.
Finaste julklappen!!

Kram igen