02 februari 2009

Morgonpigg?



Hittade denna fina tavla på Gallerix hemsida, Panduro har samma tryck fast som väggdekor.
Nej jag är inte morgonpigg, har ställt om mitt dygn under helgen. Sovit fram till eftermiddan och sen varit vaken halva natten fast nu blir det nog hela. det får bli mycket kaffe idag så jag kan vara vaken och hålla min lilla sjukling sällskap. den som uppfann depression ska jag strypa, eller ja det kanske inte var nån som uppfann den direkt. Men jag orkar snart inte mer är så trött jämt, orkeslös liksom. Hoppas det känns lite lättare när solen börjar titta fram. Nog om det!
har gjort om bloggen lite så den skulle få lite glada ,vackra och inspirerande vår/sommar-bilder. Längtar SÅ till stugan, har köpt en massa fröer och så skulle jag få blommor av min mamma dels stockrosor som är så fina.
Nej gott folk som förhoppningsvis sover. Nu ska jag fortsätta titta på tv. Kramis

Inga kommentarer: