03 mars 2009

I love Ikea!





Åh så mycket saker man vill ha. Gillar så mycket från Ikeas sommarkollektion. Mycket tror jag fanns redan förra året. Skulle vilja ha lite till stugan eller ja kanske typ allt då. Jag hittade så mycket så lite får jag lägga in på sidan om. Idag har jag bara slappat och inte gjort någe nyttig . Jo, tvättat lite förstås tror att mina barn skulle bli så gnälliga om de inte hade några kläder att ta på sig.
Satt och lyssnade på P4 extra tidigare idag och då fick man höra från rättegången i Gällivare som ska utreda vad som hänt Caroline. Det är ruskigt att få höra "Jägaren" berätta vad som hänt . Jag fattar inte att man kan döda en annan människa. Det går bara inte in i mitt huvud.Usch!
Imorrn ska jag sälja barnvagnar, ska hoppa in och jobba lite extra då ordinarie personal ska på mässa. Så imorrn kommer jag stå och dregla över allt som jag vill ha. Ni får hålla tummarna för mig ska göra ett grav-test om några dagar.
Nej, gott folk nu ska jag fixa mellanmål och gå ut och möta min 11-åring vid taxin.
Kram på er!

Inga kommentarer: