30 oktober 2009

Målaremästaren Hanna






Nja, rubriken ljuger nog lite. Jag brukar få mest färg på mej själv än på det jag målar,nästan.


Idag ska fondväggen i sovrummet målas, min make fick välja färg. Tycker jag var riktigt snäll då, han valde en färg som heter Kakao.


I sovrummet ska jag ha mina New england -saker, såsom flagg-kuddarna,lanternorna,båtarna och lite mer.


Så min uppgift idag blir att spackla,slipa och måla. Maken slutar 13 idag så när han kommer hem ska han tapetsera barnens fondväggar. De blir ljust grå med figurer ur filmen Bilar.


Det brinner i knutarna kan man säga för i morgon kommer min släkt och firar 9-åringen och på söndag kommer makens släkt.


Men jag är inte stressad , NEJ DÅ, så varför sitter jag här och ödslar tid? Jo, för jag kan inte vara utan mina favorit-bloggare. Måste ju titta in varje dag för att se vad ni gjort för kul och för att hämta inspiration.


Okej, jag SKA sätta fart. Bara lite kaffe först. Kram på er

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Sovrummet blev jättefint. Maken och jag är fortfarande oense om vrdagsrummet i huset hi,hi. Men vi har gjort stora framsteg i hur köket ska se ut. Kramis