18 december 2009

Snart födelsedag



Åh, snöööööö. Jag blir så lycklig hade ju önskat mej till min födelsedag och den är ju snart här. Ska ju vara kallt nu så jag räknar med att den ligger kvar annars går jag ut med isbitar och kyler ner. Oj, vilket jobb det blir då.
Borde egentligen städa så det är fint till på söndag när alla gäster kommer men energin finns liksom inte här. Har druckit 3 koppar kaffe och inte ens det har hjälpt. Men,men det kommer!
Imorrn ska jag åka och få lååånga naglar. Önskade mej det i present men får det en dag före för på söndag har jag inte tid att sitta flera timmar .
Nej, jag ska väl KANSKE göra lite nytta, har suttit och skrivit ut julkort och fixat.
Men när jag hade 3 kort kvar att skriva ut så tog färgen i skrivaren slut!!! Blev jag glad då? NÄÄÄÄ, inte mycket. Det kom ut svarta grodor ur min mun så nu finns det en risk att jag inte får julklappar om Tomten hörde mej.
Kram på er

5 kommentarer:

Plupps krypin sa...

Ajabaja, nu blir det att tvätta mun.
Kram Mamsen

Tessie sa...

*s* om tomten är snål får du väl sticka in dina långa fina naglar i honom .... eller vänta det kanske inte var någon bra taktik. Minns något om att man skulle försöka vara en bättre människa ....:-)

Kram Torparfrun

Vitt hus med svarta knutar sa...

Kul att du vill vara med i min första utlottning ;-) sen var det här med orken...du tänk om man hade ett trollspö...bara vifta lite med det och så blir allt städat, alla klappar köpta och inslagna, alla julkort skickade, maten och godiset färdigt och själv sitter man bara och myser i soffhörnet med en god bok...men jag skulle nog sakna julstöket, det hör ju till...Ha en trevlig födelsedag!

Lantliga drömmar sa...

Hoppas din födelsedag blev bra trots att inte Rasbo galningarna kom hi,hi.

lantromantik sa...

hej vad mycket fint det fanns att se här, jag tittar tillbaka.

mvh jenny