20 mars 2010

Ny klocka






Vill ha en ny klocka och hittade de här fina på Ur & Penns sida, tycker om båda två men jag vill gärna ha en megastor urtavla. Så jag ska iallafall gå och kika på dom i veckan. Kanske finns nån annan jaag faller för istället, men den ska vara vit eller rostfritt stål. Gärna med lite bling-bling!

Har haft en nostalgistund idag, tog fram min superlånga slöja.
Den är sååå fin. Skulle vilja ha en provdocka som man kunde ha framme med brudklänningen och slöjan, men det får bli när vi har mer plats. Nu skulle risken vara mycket stor att barnen skulle vicka omkull den.

Sen ångrar jag att vi inte konserverade brudbukettern, nu är den bara dammig och rör man den så rasar allt.

Nej, nu ska jag stryka lite kläder så vi ser representabla ut på middag hos min syster.
Hoppas ni får en bra dag i det fina vädret.
Kram på er

2 kommentarer:

Tessie sa...

Gillade den översta klockan! Har sett en super fin vit klocka i klockaffären som är i forum gallerian. Vid utgången på baksidan, där vid mq. Vet tyvärr varken vad affären heter eller vilket märke klockan är av, men den finns i skylten :-)

Jag ångrar också att vi inte konserverade brudbuketten. Även min är bara dammig ful och rasar i bitar.
Låter som en bra idé med provdockan och klänningen etc. risken är väl dock att klänningen och slöjan blir solblekta.

Hoppas ni fick en trevlig middag hos systeryster!

Kram Torpárfrun

Britta sa...

Jag har den vita klockan och jag trivs jättebra med den. Snygg och elegant =)