05 april 2010

Vååååååren , var är du????





Jaha, den finfina vårsolen bara försvann. Kvar blev det bara kallt och grått igen.
Eftersom vintern har varit som en vinter ska i år så längtar man ju extra mycket efter våren och solen som värmer. Vill sitta på balkongen och dricka kaffe. Bara mysa i vårvärmen.

Ni vet , jag hade ju ett inlägg tidigare om några klockor som jag tyckte var snygga och skulle ev. inhandla. Ja , ni ser ju hur det blev! Kom hem med en RÖD klocka men jag bara ÄLSKAR den. Stor urtavla , snygg , ja allt det jag ville ha. Och skulle jag tröttna på det röda så går det ju att byta armband bara.

Hur har er påsk varit? Här har vi haft främmande av barnens farfar, farbror, faster och lilla kusinen O. Barnen har såklart ätit godis, men inte i mängder.
lilla kusinen fick majskrokar och päronpuré i sin påskpåse. Han är galen i majskrokar. Jag med , hihi. Men dom är ganska så nyttiga, bara majs. Lilla O är VÄLDIGT förtjus i dammsugare, tror han ska få bli min lilla hjälpreda. Han är såå söt.
Nej, nu ska jag kika in hos er andra. Kram på er

Inga kommentarer: