16 maj 2010

Lite långt uppehåll

Förlåååt!! Skulle ju inte bli såna här långa uppehåll, men det har bara inte funnits tid, inspiration eller nåt. Sen kraschade min data i förra veckan och alla bilder är borta. Får nu låna makens data men där får inget sparas så jag vet inte om jag kan bjuda på några bilder på ett tag.
Lördagen har spenderats i stugan med att klippa gräs, rensa rabatter, plantera om blommor, hoppa studsmatta och ett besök på sjukhuset med yngsta sonen.
Spaden attackerade hans näsa och mun när han hjälpte mej att gräva i rabatten.
Men allt gick bra, lite tjock näsa och fläskläpp.

I torsdags fick jag halsfluss, kände mej oootroligt pigg. Var till doktorn i fredags och fick pencillin som faktiskt hjälpt redan.
På förmiddan när vi kom ut till stugan så var jag ganska däckad men sen så blev det fart. Vi åkte inte hem förrän strax innan 21 , p g a att sonen gjorde illa sej.

Ser ut som att vi ska få ganska bra väder imorrn också så det blir nog en tur till stugan igen. Vi tänker nog sova där nästa helg om vädret fortsätter vara trevligt.

Nu är det sängen som gäller. Men kan säga att jag har inte känt mej så här pigg på ca 2 veckor så det är nog bassilussker som legat kvar sen förra förkylningen.

Gonatt! Gomorron, eller nåt.
Kram på er

Ps. Torparfrun, ser du nu då att jag gjort ett inlägg och slitit mej från Facebook! hihihiiiii Ds.

1 kommentar:

Plupps krypin sa...

Tur att det finns medicin mot basilusker. Kuckelimuckmedusin och så! Hoppas vi ses vid stugan.
Kramar Mamsen