05 maj 2010

Vad ska jag ha i dessa då?





De här fina gamla ramarna har jag fått av min mamma då jag hjälpte henne med att fixa lillasysters rum. Har inte kommit på var jag skulle sätta dem, tills häromdagen . Så nu hänger de ovanför soffan i vardagsrummet, fast just nu finns det varken bild eller glas i dom men det kommer. Skulle nog vilja ha några fina tecknade blommor, ni vet sådär som de är på gamla skolplanscher.
Vet bara inte var jag ska hitta så stora. De jag har är för små, skulle bara se konstigt ut.
Här hemma är det fortfarande förkylt, alla är snuviga och känner av lite halsont. Men det verkar vara något som många har nu.
Ikväll ska vi på stora sonens årliga vårshow i skolan. Han har 3 st saker han ska göra.
Kram på er

2 kommentarer:

Tessie sa...

Jag är kanske knäpp men jag tyckte att det var fint bara som det var med de tomma ramarna. Ramarna var ju vackra i sig.

Trist att ni är förkylda, men det blir ju lätt så på våren.

Kram Torparfrun

Tessie sa...

Men Hanna... har du annat för dig än att blogga? Det är väl inte facebook som upptar all din tid?! *s*

Kram Torparfrun