24 maj 2010

Mammas dag idag


Bild lånad från google



Idag fyller mamsen år, hipp hipp hurra!!
Vi ska dit imorrn med paket, ska göra ett riktigt fint paket. Älskar fina papper och massa snören.
Vi fick ju fint väder idag med, skulle ju vara regnigt och kallt?
Men jag klagar absolut inte, får gärna vara sol till september. Fast det kanske blir lite torrt då.
Igår satt jag och kikade på alla bloggar som jag länkar till, ojoj, va det tog tid. Hade inte kikat in hos er på länge så det var ju lite att checka in.
Ni har så fint hemma hos er, man får MASSA inspiration. Nästa gång vi åker till stugan så får symaskinen och en massa tyg följa med. Ojojoj, det ska sys här minsann.

Imorrn ska jag köpa lite fina blommor, tänkte mej plättar i luften, pelargoner till balkongen och kanske nån mer grön blomma.
Ska även försöka ta mej till Rusta, såg att de hade fina randiga plastmattor billigt nu. Behöver två till köket.
Ja det var väl allt för idag, hoppas på sol imorrn. Kram på er

1 kommentar:

Plupps krypin sa...

Tackar! Du har en kruka med hjärtan på snören här som jag glömde sist.
Kram Mamsen