10 juni 2010

Avslutning





Nu har jag fixat presenter till 12-åringens fröknar. Allt är inslaget, tyckte att det skulle vara gul/blå snören. Hör liksom avslutningen till, eller vad tycker ni?
Fröknarna ska få varsin kokbok, snabbt & gott heter den. Kan väl vara lagom nu till sommaren när man inte vill stå i en evighet vid spisen.
Lilla sonens fröknar ska få presentkort av alla barnen i klassen till en keramiker. Hon är mamma till en av flickorna i klassen och gör underbara saker, hon håller till i Gamla Uppsala vid Odinsborg. Dit ska jag bege mig i sommar och shoppa, hittade sååå fina koppar förra sommaren med fjärilar och rosor på. De SKA jag ha!
Tyvärr vill inte lilla sonen gå på sin avslutning, han har haft det jobbigt sen han började skolan , det har varit riktigt kämpigt. Men han vill tyvärr inte byta skola då hans bästisar är kvar där. Annars hade jag gladeligen bytt till samma skola som stora sonen går i.
Nog om det, nu ska jag fortsätta med mitt piffande och puffande här hemma. Tog hem mattor från stugan som nu ska få vara hemma. I köket blir det rött, grått och vitt men inte juligt.
Kram på er

Inga kommentarer: