15 juni 2010

Midsommar





Plåtskålar City Gross, brödkorg Lagerhaus

Var som sagt på City Gross för första gången häromdagen, ojoj, vad med saker och billigt var det. Hade kunnat shoppa betydligt mer men jag hejdade mej.
Vi skulle nämligen bara åka dit för att titta och köpa lösgodis, gick därifrån med ett kvitto på 430 kr, oj!!! Va dyrt godis det blev.
Men glad blev jag när det plötsligt stod skålar mitt framför näsan som jag sett på fler ställen men till ett högre pris. Nu vet jag ju inte hur länge de håller men tänker iallafall ha dem på midsommarafton. Den dagen har jag redan planerat vad gäller mat och piffning. Min familj kommer få jobba hårt på morgonen då. Och jag har en del som ska göras redan nu.
Hoppas bara att vi får sol...

2 kommentarer:

Hannis sa...

Halloj där!
Citygross är livsfarligt!
Finns ju allt där=))

Ha det så gott/
Kram Hannis

Mitt smultronställe sa...

Hej!!

Ja det där kommer bli midsommarfint tror jag allt!!

Hoppas du får en fin helg, kram Camill.a