18 juni 2010

Tight schema



Bild hittad på google


Ja nästa vecka blir liite stressig, men det gör inget för det är bara roliga saker.
Barnen och jag åker till stugan på tisdag och då minsann blir det arbete i trädgården. Det ska klippas gräs, rensas rabatter , ev plantera blommor från mamma, måla allt det vita. Och sen på kvällarna hoppas jag att maken kommer ut så vi kan bygga en enkel paviljong innan fredag!! Oooppppsss, det vet han inte! Haha
Och sen så ska jag hinna med 2 stycken muntliga engelska-prov också men det fixar sej.
Allt är nedskrivet inför midsommar så det ska bara inhandlas ingredienser till maten, saker till dukningen.
Ska faktiskt göra en dukning med blommor, band, ljus och så ska vi såklart ha en midsommarstång.


Jag hade bestämt mig för att inte titta så mycket på Prinsess-bröllopet men det gick ju som det gick. Jag och barnen satt klistrade vid konserten.
Så vackra klänningar de flesta bar, fanns ju dom som man undrade vem som hittat deras klädsel.
Och så vackert det var när alla barnen kom in och sjöng, då blev mina ögon bestämt lite glansiga. Vilka underbara barn!
Fick lite ideér inför nästa år då maken och jag firar 10-årig bröllopsdag. Men det tar vi då.

Nu börjar det snart bli dags att sova, men måste nog tömma huvudet på inredning och ideér först. Hur nu det ska gå till.

Hoppas vi får en solig helg trots smhi:s hot om regn.
Kram på er

1 kommentar:

Mitt smultronställe sa...

Hej!!
Ibland kan man må bra av att ha och göra, så är det med mej i allafall..
Och trädgårdsarbete gillar jag också.. Så jag tycker det låter som en bra vecka, hihihi...

Ja jag fastnade framför Viktoria och Daniel med.. Sååå fint..

Hoppas du får en bra kväll.