31 augusti 2010

Lite av sovrummet






Är inte riktigt klar med sovrummet än, har lite piff kvar att göra.
Måste köpa en annan förvaring till mina pennor, gradskivor m m. Vill att det ska vara rent på skrivbordet. Hittade 3 stycken lådor i Ikea-katalogen som jag nog ska ha, träfärgade i 3 olika storlekar med lock. Tror det blir utmärkt.

Fixade "nygamla" kuddar, det är kuddfodral från HM som jag strukit på färdiga bokstäver från Stoff & Stil så ser det ut som det är broderat. Finemang!!

Skrivbordet som egentligen är ett gammalt symaskinsbord är nog för litet men jag får ha det tills det dyker upp ett perfekt skrivbord. Får ju inte se ut hur som helst, ska såklart vara ett gammalt.
Får väl tills vidare sitta vid köksbordet när jag ska rita på A3 papprena.

I veckan ska jag bege mig ut på jakt efter en möbelmall, verkar inte vara det lättaste att hitta.

Ja nu ska jag hänga lite tvätt och sen kanske väcka maken som somnat på sängen efter en hård arbetsdag.

Kram på er

1 kommentar:

Livet på Berget sa...

Snyggt det blev de där! Har funderat på vad jag vill göra av min symaskin och det där var ju ett kanontips. Trevligt att jag hittade till din fina blogg! Ha de gott!
Kram
/Sara