02 september 2010

Nybakat







Fick sån himlans lust att baka muffins så det blev muffins med röda vinbär, chokladmuffins och kokosmuffins med florsocker på. Antingen kan man ta de med mycket florsocker eller de med lite, vad man gillar helt enkelt.
Så nu har jag bunkrat upp inför helgen, har man tur räcker de längre än så.

Imorrn ska jag ta med lite till mamsen också , vi måste ha lite muffins när vi målar i butiken för annars blir vi sååå trötta.
Idag har jag fixat med lite viktiga papper dels för min skola och för den yngstes skola. Han har tidigare verkligen hatat fritids och nu när han börjat fyran så finns det nåt som heter fritidsklubb, det däremot vill han gärna gå på.
Och ingen blir gladare än jag. Han behöver ju egentligen inte gå eftersom jag är hemma men han får leka lite med sina bästisar.
Den stora sonen vill inte gå på fritids så han åker hem med taxin tidigt.
Nu ska jag ta och hänga lite tvätt och sen blir det fika. Kram på er

Inga kommentarer: