26 oktober 2010

Min lilla blogg

Igår fick jag ett mejl från en man som undra om jag var intresserad av att få min blogg länkad på 5 sidor och om jag kunde göra reklam för 2 saker på min blogg. Blev myycket misstänksam först men kollade lite på sidorna och insåg att det var ju flera av ni bloggare som fanns där.
Så jag, jag har tackat ja!
Men min lilla blogg, känns konstigt måste jag säga.

Här är det bättre nu, prickarna är borta och det syns bara som små blåmärken i huden.
Men det tar väl ett tag för mej att komma över den rädslan, bearbetning behövs. Usch, va jag var rädd.

Igår påbörjade jag målning av ett hallbord som ska säljas i mammas butik, det är snart klart i butiken så nu har mamma börjat plocka in saker. Min äldsta son hjälpte mormor i söndags med att skruva ihop hyllor. Jag har lite saker som ska sys och målas innan öppningen. Men det hinner jag.
Nu ska jag hänga lite tvätt och dricka klart mitt kaffe medans jag väntar på att få skriva text på hallbordet.
Kram på er

Inga kommentarer: