03 april 2011

Köket







Såhär ser köket ut nu i huset, absolut inte det vackraste. Skåpen runt diskbänken ska kastas , den mycket äldre bänken ska mamma putsa till och ha i sin butik.
Vi ska ha vita skåp/luckor med svart/vita porslinshandtag. Bänken blir också vit men så småningom ska den bytas ut till en ekskiva.
Golvet som är riktigt trägolv ska jag måla rutigt i grått och vitt. På väggarna blir det vit bröstpanel och den tapeten som är på vänstersidan i min blogg.

Maken och barnen är ute och jobbar i huset själv ligger jag i sängen, har åkt på en förkylning så det är bäst att jag tar det lugnt.

Nu blir det mer tv-tittande och så MÅSTE jag kika in hos er!
Kram på er

2 kommentarer:

axelina sa...

Lycka till med huset, kommer säkert bli jättefint:)

Plupps krypin sa...

Ja, gubben och grabbarna har jobbat bra. Tror att all matta på golvet i köket var borta.
Krya på dig.
Kram Mamzen