12 april 2011

Min inspiration




Hej på er alla läsare hur har ni det? Har ni sol idag eller är det mulet och grått som här kanske.
Det var ju så fint igår när solen lyste riktigt vårigt.

Har klurat lite igen på huset, kan säga att mina inrednings-ideér kommer ändras många gånger innan vi har flyttat in.
Men vardagsrummet har jag varit helt säker på hela tiden och det kommer inte ändras.
Är så himla nöjd med färgerna och möblerna vi har, alla möbler får inte plats för rummet är mindre än vad vi har nu men det finns plats på andra ställen i huset.

Idag ska vi åka ut efter maten och riva lite till, ingen av oss kan vänta ända till helgen för att få fortsätta. Är så kul att se mina söner när de hjälper till dom gillar verkligen att arbeta. Det är jag väldigt tacksam för så de inte hade varit tvärtom och de inte hade velat följa med eller bara velat sitta inne och spela tv-spel.
Nu ska jag göra klart middagen. Kram på er

Inga kommentarer: