13 april 2011

Snart påsk





Känns inte som att det var jul för så länge sen men snart är det påsk hörni. Jag brukar inte pynta så mycket men i år känner jag för att ta in ris och pynta det med söta fjädrar.
Har shoppat lite pyssel från Panduro också både till mej sjäålv och barnen, även fast dom börjar bli stora så vill dom ändå pyssla lite.
Jag köpte pappersägg som jag ska måla vita och beiga, pynta dom med lite band och trycka bokstäver på. Har gjort några förut men vill ha fler.

Imorrn ska jag sätta lite frön, köpte ju i vintras men har inte gjort nåt med dom än och nu är det verkligen dags för det. Kommer knappt ihåg vad jag köpte.

Ska även ta hand om min make och yngsta son som är sjuka. Maken satt i soffan ikväll och hoppade för han frös. Men tyvärr så är han nästan gift med sitt jobb och skulle väl jobba en stund på morgonen. Blir väl så när man har ett större ansvar på bygget.

Nu blir det snart sängen.
Kram

Inga kommentarer: