25 september 2011

En vecka förbi igen



Makens presenter!
Igår var det makens dag, hela 35 år blev han.
Det firades med att han fick bada skumbubbelbad hos svärmor där han även fick öl.
Efter att han badat i sådär 1,5 timme så fick han en mycket god middag bestående av stek, potatisgratäng , sås och sallad. Till efterrätt blev det supergod bakelse och kaffe.
Mellan allt detta blev det också mer öl och whisky, han var lite smålullig när vi gick hem sen vid halv elva-tiden.
Idag arbetar han igen med badrummet, jag latar mej just nu men snart ska jag sätta igång och måla köksluckor igen. Måste bli klar med dom så jag kan fortsätta med nästa projekt som är att måla övre hallen. Men för att kunna börja där så måste jag riva takpapp så den fina pärlsponten kommer fram och sen stor-skura väggarna så färgen fäster. Golvet ska också målas, vitt såklart!!

Tänk så fort veckorna går nu när man hela tiden har nåt att göra . De bara flyger förbi. Längtar tokmycket efter julen, jobbigt då det är flera månader kvar. Suck!

Imorrn kanske ni får se lite bilder från huset , kom på att ni inte fått se sovrummet då det blev tapetserat.

Kram på er alla goingar!

1 kommentar:

Hannis sa...

Du är ju bara för underbar!
Är överlycklig över min present!
Det är så jag=))

Tack gulliga du!

Kram Hannis