31 januari 2012

Nedre hallen och trappan







Hej hopp alla bloggisar, nu är jag tillbaka. Här har det renoverats som vanligt, det som står på tur nu är hallen nere, trappan och en bit av hallen uppe. Samtidigt kaklar vi även klart i badrummet. Så här är vi inte sysslolösa kan jag säga.

Visar bilder på arbetet med trappan, det är så kul att titta på bilderna och se hur det såg ut innan. Helt otroligt vilken skillnad det blivit. man blir lite blind när man är här hela tiden och ser allt.
Vi trivs som fisken i vattnet i huset, lite kallt på golven nu bara när temperaturen kröp ner mot 10-15 minusgrader på natten.

Ikväll ska det inhandlas ytterbyxor till barnen det har inte varit aktuellt eftersom vi inte fick nån snö eller hade det så kallt. Men nu när det finns lite snö och spolad is vid skolorna så ska det såklart lekas ute. Ett måste då är varma ytterkläder.


Ett annat projekt jag också har är att hitta skridskor till min äldsta son i stl. 46!!! Eftersom han egentligen inte gillar att åka skridskor så tänker jag inte köpa några nya utan det får bli från Blocket.


Nu ska det bli mat här och sen in till staden och handla.
Hoppas jag inte blir borta lika länge till nästa inlägg.

Kram på er!!!

1 kommentar:

Hannis sa...

Jädrans vilken skillnad!
Kul att titta tillbaka sen och komma ihåg hur det var från början=))

Kram Hannis