01 mars 2012

Nya kuddar





Äntligen tillbaka efter mitt blogguppehåll. Har inte haft nån som helst ork eller lust att blogga. Har blivit lite för mycket i mitt huvud med allt renoverande och pusslande av vardagen.
Jag är arbetslös men det betyder inte att jag inte har saker att göra eller att jag kan njuta av ledighet.Snarare tvärtom, man blir stressad av att inte kunna bidra till familjens ekonomi och man ser allt hemma som måste göras men bara känns tråkigt.
Så nu har jag fått ur mej det .

Här fortsätter renoveringen , badrummet blir snart klart och sen blir det barnens rum och deras tv-rum som står på tur.
Vi har lagt golvvärme i första hallen och isolerat alla väggarna där. Trappan är färdigmålad och spacklet är på väggarna så nu ska det BARA slipas , målas, tapetseras och läggas klinker.

Men nånstans i stressen så är det ändå väldigt roligt. Skillnaden är enorm och det är faktiskt vi som har fixat det alldeles själva.

Nu ska jag ta ut vår lilla valp Junie på promenad.


Kram på er

Inga kommentarer: