09 mars 2012

Fina lampor









Har letat lite efter snygga lampor främst till vardagsrummet. Kan inte bestämma mej för vilka jag ska välja.
Färgerna där inne kommer ju gå i vitt, ljus beige och ev lite guld. Men gillar ju det svarta också som bryter av.
Eller så får jag helt enkelt hålla ut tills det rummet blir tomt så jag kan börja tapetsera och möblera.
Tålamod är inte min starka sida när det gäller inreda och renovera. Vill ha allt klart på rekordtid.

Nu är klockan så mycket att jag borde sova meeen det är ganska skönt att sitta uppe en stund i sin ensamhet. Har haft barn hemma några dagar och då vill man gärna ha en stund för sej själv.

I helgen ska vi fixa lite i badrummet och köket. Kommer bli så fint när allt är klart.
Det jag ser fram mot mest är att få hjälpa pojkarna inreda sina rum. Dom ska få bestämma hur det ska vara , ja om det inte blir helt tokigt förstås.

1 kommentar:

Josefine sa...

Lampa nr2 är min favorit av dem, den är jättefin tycker jag! Har själv sneglat lite på den :)

Jag skulle vilja tipsa dig om min sida där jag säljer smycken i silver, www.jvalleytwig.se , just nu 10% rabatt dessutom. :) Kika in där och hitta din favorit inför sommaren vettja!

Kram!