08 april 2012

Måla rutor?


Bild lånad av Jossan




Jag fick en idé häromdagen när jag tittade in på några bloggar. Där fanns det rutiga golv, både målade och plastmattor.
Skulle så gärna vilja ha det i övre hallen och nedre hallen. I övre hallen är det ju lätt för där är golvet redan vitmålat men nere så har vi bara golvspånskiva än då det var tänkt att vi skulle ha klinkers där. Meeeen nu har jag ju ändrat mej igen. Haha, min make börjar nog lessna på mina nya ideér.
Men vad tror ni? Ska vi lägga trägolv nere och måla eller ska vi satsa på linoleummatta?


Hoppas ni har haft en skön påsk. Vi har firat min lillasyster och pappa, sen har vi ätit god mat förstås. Solen har lyst till och från så då har vi passat på att tanka ljus.

Kram på er alla goingar som kikar in här.


Hanna

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härlig blogg du har:) Jag tänkte följa men hittar varken twitter eller FB härinne??

Vill du ha inrednings-inspiration samt delta i en tävling kan du kolla in min blogg:)
Ha en kanonvecka

LOVE Maria på inredningsvis