12 november 2014

Längtan




 


Längtar såå efter att få julpynta, men försöker hålla ut till slutet av november.
Har väl läst mina sparade jultidningar flera gånger sen i början på oktober, skrivit ner vad jag ska pynta med ute m m.
Gör ni också så?

Att jobba i butik där pyntet redan är framme underlättar ju inte jullängtan heller. Tomtar, ljus,rött porslin, pepparkakor, glögg ja det mesta är framme.


Hittade lite saker på Ikea som ska inhandlas, är lite osäker på ljusen dock. Måste nog se dom först.

Imorrn ska jag och sönerna ut i skogen fika, plocka granris och samla energi. Båda sönerna har det jobbigt och behöver mysa lite med mamma.

Slutade jobba för flera timmar sen men skulle lätt kunna åka tillbaka och packa upp varor, fixa lagret m m. Liiite för mycket energi kvar.


Kram på er

1 kommentar:

A House With A View sa...

Vad härligt att kika in på allas bloggar nu så här inför juletid! Fin inspiration överallt - härligt! Jag har inte kommit så långt med mitt julfix, har tentor som ska skrivas så jag vet inte riktigt hur det blir med pysslandet här hemma denna jul. Får njuta hos alla andra om jag inte hinner själv :)

Många kramar aka