25 april 2009

Sol, sol, sol, sol


Ah, vilket underbart väder idag. Nu tror jag faktiskt att våren är här. Eller törs man säga så utan bakslag? Jag dödade en spindel i morse så skyll på mig om det börjar regna lagom när ni ska tända grillen.:(
Idag har vi varit aktiva, min man tog barnen med sig och köpte nya sommardäck. Efter det hämtade dom mig och så åkte vi runt och letade diskmaskin, hittade en fin OCH billig på Onoff. Så nu är jag lycklig, slipper diska för hand ........lallalallalal.
Nu ska vi njuta av vädret! Kram på er

1 kommentar:

mig & alice sa...

Hej Hanna.

Det är ju tur då att jag har en gammal järnsäng som står i butiken....om du vägrar gå hem efter stängning menar jag :-).

Måste bara få säga...Vilket uuuurmysigt torp ni köpt...förstår att du är alldeles lyrisk över att få vara där och greja.

Vill Önska dig en härlig valborg.
Kraam
Melinda