05 maj 2009

Solen, var är du?


Mitt nya hus! Nä, skoja bara! Detta hus finns på Blocket, ett gammalt missionshus med JÄTTEstora rum och högt i tak. Synd bara att det är för långt till min mans jobb.
Så kära vänner om ni vill bo stort så finns detta fina hus i Tierp/ Norduppland, inget pris satt endast anbud. Snyft, vill haaaaaa......

Nu har jag varit sängliggandes i 3 dagar, har åkt på svininfluensan tror jag! Hihi
Nej, min stora son blev förkyld i torsdags men inte så att han var direkt dålig , i fredags var vi till min mamma och fick lite plantor till trädgården. I lördags åkte vi ut till stugan en stund och fixade med båten, då blev han jättehängig och fick feber sen låg han i sängen resten av dan och hela söndan. Det verkar vara en intensiv men kort förkylning för idag är han superpigg. Men jag känner mig som att nån kört över mig med en långtradare, kroppen värker. Usch!
Men om det går lika snabbt som med sonen så borde jag vara piggare imorrn, håller tummarna.

Sen så undrar jag vem som beställt regn i Uppsala? Hannis? Nilla?
Men jag kan ju ändå inte va ute , men lite sol på balkongen skulle va trevligt.
Kram på er

4 kommentarer:

Stina sa...

Krya på dig gumman.:-) Kram Stina

Hannis sa...

Jag är oskyldig!!
Spottar och fräser över regnet!
Men jag dansar soldansen och hoppas på vändning!!

Tierp??Nja!Känns rysligt långt bot även om huset ser fantastiskt ut.

Krya på dig!!
Kram Hannis

In my house sa...

Halllooooo, Nämen,,, har du oxå varit för nära svinen..... Tror du att vi två måste rapportera om att vi är smittade???? =) =) fniss



Krya på dig du oxå Kram josse

In my house sa...

Grrrrr, jag har redan provat tamiflu,,, men det hjälper ju bara mot fågelinfluensan =) =)

- japp,,, jappp ja ä lite knäpp


=)

Kram josse