05 juli 2009

Skärpning på frun



Nej så här kan det inte va, flera dagars mellanrum mellan inläggen. Så kan det ju inte få hålla på.Nej SKÄRPNING NU FRUN!

I torsdags var mina barn och jag ute och åkte cab det fläktade skönt men vid rödljusen blev så hiskeligt varmt att man höll på att avlida. Vi stannade och köpte glass och fick då möjlighet att kyla oss lite. Min mamma och hennes man köpte bilen i onsdags kväll så det var premiärturen. Alla barnen var nöjda .

I fredags var jag och barnen bjudna hem till svägerskan och kusifinen på lunch, vi fick en mycket god pastasallad. Mums! Lite senare kom min man och hennes sambo hem från sina jobb och var nöjda med att deras semestrar började. Vi fikade lite och gosade med bebben och hunden.

Igår hade vi en slappardag var till mina småsyrror och kollade så att de hade det bra. Efter det så var vi till IIttala Outlet och shoppade lite. Hittade perfekt inflyttningspresent till mitt gudbarn men det kan jag ju inte skriva här för hon kanske smygläser min blogg.
Idag har både jag och maken ont i ryggarna, min man för han burit tunga saker på jobbet och jag för att det låg en liten 8-åring i min säng i natt och trängdes, grrrr.
Har dammsugit lite , sitter nu och dricker kaffe och slöar. Ska snart stryka köksgardinerna, tycker det är lite väl öppet för grannarna att titta in. De ser nog t o m vad vi äter.

Nu kommer snart storasyster och vill ha kaffe, kram på er!

Inga kommentarer: